Saturday 31 May 2014

Cara aku cari duit tambahan secara online

hello semua....

aku ni ada kerja dan pendapatan pun ok-ok la tapi rasa duit simpanan tu tak banyak mana. hutang je yang banyak. lepas tolak belanja semua tinggal la ciput je duit aku.. simpan pun kadang-kadang je kan. tu pun nasib baik asb blh buat m2u kalau tak mmg x menyimpan la rasanya...

sebab aku pun taknak la tua-tua nanti miskin kan... so menetapkanlah azam untuk cari duit lebih... macamane tue? aku pun tanya la pakcik google. setakat ni apa yg aku nampak :


1.online paid survey - yang free je tau.. kalau kena bayar nak jawab survey mmg kena tipu la.. byk dah aku register tapi yg penah redeem hanya aip je. survey tk byk yg aku terima tiap hari tapi aku gigih jugak la kan dari tak buat ape.. nnti aku buat entry khas untuk online paid survey ni

2.jadik mystery shopper - so far aku penah jadik mystery shopper untuk popular dan dapat voucher rm30 dan this weekend ada lagi satu assignment. nnti aku review ok ke tak.

3. masuk contest - gigih jugak la aku masuk byk gak contest dan actually byk gak duit aku habis... hehehe.. so far ada la menang a few.. usaha tangga kejayaan la kan...

4. buat blog dan daftar nuffnang - hehe.. yang ni baru je plan.. berpeluh gak sebenarnya nk star blogging ni...


No comments:

Post a Comment