Tuesday 26 August 2014

Lagi 20 point untuk redeem GlobalTestMarket

Sekarang point aku ada 980... dari bulan feb 2014 gigih aku mengumpul point. Banyak kali jugak kena screen out tapi takpe sebab setiap kali screen out dapat 5 point. Ada aku baca dalam blog mana tah kat setahun gak la baru boleh redeem tapi kalau org US/Kanada tu sebulan je dah boleh redeem.. ye la depa byk dapat survey, tiap-tiap hari plak tu. ni aku, sehari satu pun payah.. dah dapat kena screen out pulak... huhu...

kalau 1000 point blh redeem berapa?? jeng jeng.. USD 50 tau jgn tak tau.. convert to RM adalah dalam RM150++ ikut current exchange la kan. Cuma yang aku tak sure sama ada boleh transfer masuk paypal atau bayar guna cheque sebab aku tak pernah redeem. Fellow Malaysian yang aku pernah baca depa dapat cheque dalam 2 bulan gak la baru sampai...takpe la 2 bulan pun aku rela tunggu...

point paling byk aku dpt dari GlobalTestMarket ni adalah 300 points. 2 minggu buat diary survey daripada HP.. gigih tiap2 malam jawab survey tapi berbaloi2 la kan.. kalau x disebabkan 300 points ni tah bila lagi la nak cakap 1000 kan?

No comments:

Post a Comment